sobota, 18 kwietnia 2015

237 Z tekturką

Witajcie
Moja najnowsza praca to kartka z klatką dla ptaszków...

 Delikatna, nie przesadzona z podwójnymi listkami, bo jakoś te zielone mi same nie pasowały...
 
 
 materiały:
papier rozalia w ogrodzie, perełki, tekturka, kwiatki, sznurek, książka, 

kartkę posyłam na wyzwanie
http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-ksiazkowe-anniko.html

oraz 
kartka wykonana wg tej mapki
http://scrapbutikblog.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-z-mapka-5.html

http://studio75pl.blogspot.nl/2015/04/mood-board-april-challenge.html
 zainspirowały mnie wiosenne kolory oraz klatki dla ptaków, a także kwiaty
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Super karteczka, lepiej wygląda z podwójnymi listkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję:) bo właśnie w tej kwestii miałam wątpliwości

      Usuń
  2. Fajna i dobrze, że nie ma zbyt wielu dodatków-papier sam w sobie jest super, klatka też swoje robi. Listki lepsze podwójne, choć ja bym w ogóle zrezygnowała z tej zieleni, wg mnie taka jakaś za ostra jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka,ma w sobie :to coś" bo mogę patrzeć i patrzeć, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Serdecznie pozdrawiamy ScrapButik DT

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny, no właśnie ja też się zastanawiałam nad tymi zielonymi, ale jakoś tak już je zostawiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. I really love your pretty card!! Great design and lovely color scheme thank you so much for taking part in our challenge this month at Studio 75 and good luck hugs Amy ;-)

    OdpowiedzUsuń