czwartek, 2 kwietnia 2015

220 minimalistycznie

Hej
Postanowiłam zmierzyć się z dość skomplikowanym, dla mnie wyzwaniem...
Brak papieru jako tła, reszta dowolnie. Jak ja to widzę, zobaczcie sami:)

 Nie wiem jak u Was, ale u mnie była dziś mała poprawa pogodowa, 
od rana świeciło słońce, niestety już się chyba zmęczyło... Znowu chmury i ten okropny wiatr, ehh.... Jak tu wyjść z M. na spacer, trzeba w domu się, a raczej jego animować...
 
Materiały:
1 duży kwiat,
2 mały kwiatek,
3 tektura,
4 taśma,
ze sklepu craft4you:
5 mgiełka, (ob.brak)
6 pasek z napisami, (z kolekcji uhk, obecnie brak w sklepie)
Mam nadzieję, że nie nawaliłam z liczeniem ;P

pracę posyłam na wyzwania
http://craft4youpl.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-62.html
oraz
http://scrapandskill.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-3-clean-simple.html

pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, które pozostawiacie :)
ps przypominam też o moim candy zapraszam :))

3 komentarze:

  1. Ale mi się podoba ta praca, w myśl zasady- im mniej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję :) dla mnie trudne są takie ograniczenia ;p

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń