niedziela, 22 marca 2015

207 Recycling'owe pudełko

Siemka
Jakiś czas temu zostałam poproszona o ozdobienie pudełeczka, długo, oj nawet jak na mnie to bardzo długo zastanawiałam się co i jak, nie miałam weny, ale jednak co wiosna to wiosna. Człowiek ma zaraz więcej pomysłów jak świeci słońce :)...
  Jest to moje pierwsze ozdobione w ten sposób pudełko, 
mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom :).
 
 
 
 materiały: biała farba akrylowa, papiery: magiczna kartka, galeria papieru, kwiatki:duże fioletowe róże oraz białe średnie różyczki, wycinanka gałązka, motyl- wycinanka od Ali, mgiełka, sznurek, wstążka, perełki

 pudełko posyłam na wyzwania
Wyzwanie #59 Drugie scrapowe życie przedmiotu 
http://123scrapujty.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-59-drugie-scrapowe-zycie.html

 oraz

scraki.pl, gdzie zainspirowała mnie sukienka z drugiego zdjęcia oraz paski z ostatniego zdjęcia z moodboard'a

http://scrapkipl.blogspot.com/2015/03/scrapkuj-z-nami-moodboard.html\
  
oraz na wyzwanie
Skarb w pracowni rekodziela szok
z racji tego, że pudełko będzie na zdjęcia czyli skarby zatrzymujące chwile o!
http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-19-skarb.html
pozdrawiam i życzę miłego dnia  M.:)
OCZYWIŚCIE PRZYPOMINAM TAKŻE O TRWAJĄCYM U MNIE CANDY

7 komentarzy:

  1. bardzo udane pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko bardzo udane! Podobają mi się zwłaszcza te grube maźnięcia pędzlem, dodają charakteru :DDD. Powodzenia w wyzwaniach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko wyszło piknie - dziekujemy za udział w wyzwaniu123 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK

    OdpowiedzUsuń