środa, 14 stycznia 2015

186 na Dzień Babci #4 oraz na Dzień Dziadka #2

Witam cieplutko
Tak jak w tytule dziś karteczki na Dzień Babci oraz Dzień Dziadka...
Pierwsza na dzień Babci, wszak jestem za równouprawnieniem, ale wiadomo kobiety mają pierwszeństwo ;P

 


materiały: Rozalia w ogrodzie, Małe kobietki, wycinanka kwiatek z lemoncraft oraz napis,  
wstążeczka
natomiast karteczka dla dziadka, również z elementami tagowymi jest nieco skromniejsza
 
materiały: niebieski papier z uhkgallerypapier brązowy, tagi, sznurek oraz   napis

pozdrawiam i życzę miłej nocy ;P

3 komentarze:

  1. No wiesz?... Dziadkowi tak skromnie?... A co, nie lubi kwiatów :p Żartowałam; obie karteczki wspaniałe; tagi świetnie Tobie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromniutkie karteczki, ale bardzo miłe. Przecież nie każdy lubi takie z przepychem.
    Ps. Madziu, mam prośbę, innym też to sugerowałam. Istniejesz w blogowej sferze od dawna, więc się nie obrazisz, mam nadzieję. Gdybyś tak mogła przenieść nad etykiety po lewej stronie bloga, info o sobie i licznik odwiedzin, oraz dodać gadżet obserwatorzy, ale nie ten co masz, byłoby bardziej przejrzyste dla wszystkich, dla Ciebie także.
    To tylko prośba, co z tym zrobisz, zobaczymy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń