wtorek, 23 września 2014

157

Ślubna karteczka, pierwsza ślubna z cyklu dla najbliższych...
Na kartce jest mój pierwszy napis :)
użyłam materiały:
jutowa wstążka- kratka, wstążka atłasowa różowa, kwiaty duże białe róże oraz małe róże różowe

 kartka jest liftem pracy Kl

posyłam na wyzwania:
 oraz 
pierwszy raz- pierwszy napis oraz pierwsza (na pewno nie ostatnia) kartka dla Ani i Macieja na ich ślub
http://tricksartist.blogspot.com/2014/09/sztukateria-12.html
dziękuję bardzo za odwiedziny oraz pozostawione komentarze :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny lift, przemawia do mnie zwłaszcza ten kawałek ... lnu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda jak juta dodaje charakteru takim pracom? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juta bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny lift :) ta jutowa kratka daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za udział w wyzwaniu AP :) juta faktycznie dodaje jej smaczku ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń