poniedziałek, 15 września 2014

153

Lato- jesień? Wrzesień, a całe szczęście jeszcze w miarę pogodny...
  Bardzo fajnie, bo można jeszcze pospacerować... Aura przypadająca na ten czas zainspirowała mnie do "jesiennej" karteczki, co prawda tylko kolorystycznie, ale jesień jest ;P... Mnogość jesiennych kolorów: brązy, beże, złoto, szarości, pomarańcze :)
 
 kartka powstała na papierkach:
sznurek, wycinanka i napis, gazeta, juta
papier z MK jest tak piękny, że żal go zakrywać :) dlatego ograniczyłam się do minimum dodatków...

Kartkę posyłam na wyzwania
bingo wyzwanie nr2
kolor brązowy lub beżowy/kwiatki/perełki (u mnie jedna w prawym górnym rogu ;p)
pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :))
miłego tygodnia

9 komentarzy:

  1. ależ ona ukwiecona! bardzo strojna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. te różyczki dodają karteczce smaku :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana! Pieknie co post! Dawno mnie tu nie było i podziwiam Twoje prześliczne kartki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno jest jesiennie :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Craftmanii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa ''polska złota" jesień na tej kartce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka. Cudne jesienne kolorki. Dziękuje za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienna praca w ciepłych kolorach! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i romantyczna w kolorach jesieni. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń