czwartek, 4 września 2014

142

Mimo, że miała małą przerwę od blogowania, nie próżnowałam ;)...
 Dziś wracam z małą formą- zakładką.
W związku z wymianą zakładkową, na którą się zapisałam postanowiłam stworzyć jedną "na pokaz"... Te które są na wymianę mogą być opublikowane dopiero ok. 20.09... 
Ps mam dziś dwie miłe dla mnie informacje do przekazania
1. dostałam wyróżnienie w wyzwaniu Magicznej Kartki
2. zostałam wylosowana w candy u Weris i nozyczki
bardzo się cieszę :)

zakładka powstała z następujących materiałów:
 kartkę posyłam na wyzwanie
 oraz
 http://blog.na-strychu.pl/2014/08/wyzwanie-jesienny-pomarancz/
 pozdrawiam wszystkich cieplutko
dziękuję za wszystkie odwiedziny :*

4 komentarze:

  1. super zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zakładka w jesiennych kolorach! Jak znalazł na zbliżające się długie wieczory, gdzie najlepszą rzeczą jest koc, kubek ciepłego napoju i dobra książka ;) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, tylko kiedy ja mam znaleźć czas na te książki, jeszcze trochę i zapomnę jak się czyta tak mnie te kartki wciągnęły ;P. Dzięki

    OdpowiedzUsuń