piątek, 13 czerwca 2014

Ślubna#74

Natchnęło mnie na kartkę ślubną... Tak sobie myślę, że jeszcze żadnej ślubnej nie zrobiłam w takiej typowej kolorystyce bieli czy ecrue, wydaje mi się, że takie kolorowe kartki są bardziej optymistyczne i ciekawsze. Praca kwiecista, oto ona...






Praca zainspirowana wyzwaniem W Tajemniczym Ogrodzie dlatego posyłam ją na wyzwanie do scrapka
kwiatki różne rodzaje i kolory, jak kwiaty to  i motyle....
 oraz
wyzwanie kolorystyczne Art-Piaskownicy
u mnie przewaga błękitu, różu, żółty słonecznik, fioletowe tuszowania

Miłego dnia i dziękuję za komentarze ;)

9 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Bardzo mi się podoba, właśnie ze względu na kolory, super! Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju dziękuję bardzo, te komentarze motywują mnie do dalszej pracy, bardzo mi miło

      Usuń
  2. Piękna :)) Cała kompozycja i kolorki :)) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, no i oczywiście cała przyjemność po mojej stronie! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki, a jak smakowicie wyglądają w zestawie te motylki z niezapominajkami po prawej ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowny, tajemniczy ogród, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, takie komentarze dodają mi skrzydeł! :) pzdr

      Usuń
  6. :) na pewno się skuszę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń