niedziela, 22 czerwca 2014

Rocznica [#81]

Witam :)
Weekend obfituje w imprezy plenerowe w Kujawsko-Pomorskim... Dziś Wianki na Wyspie Młyńskiej, wczoraj urodziny Torunia, a to jeszcze nie koniec. Niebawem Otwieracz w Myślęcinku, się dzieje- to bardzo dobrze. Jak znajdę czas to coś więcej na temat zbliżających się imprez napiszę...
Tymczasem przedstawię moją najnowszą kartuchę.
Kartka na 40 rocznicę, ach co za jubileusz...
 Kartka inspirowana kolorami z PWC oraz z racji "stażu" małżeńskiego- czasem, stąd zegarki w mojej pracy. Praca niezwykle kolorowa i optymistyczna... W pracy wykorzystałam przepiękny papier Magicznej Kartki . A kartka wygląda tak:





Posyłam na wyzwania
inspiracja zdjęciem
niestety nie zdążyłam kliknąć ADD... no trudno  :( , ale inspiracja piękna :)
oraz
zegary, zegareczki
dziękuję za odwiedziny, miłe słowa
pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)
Bydgoszczanie zmobilizujcie się przyjdźcie na Wyspę Młyńską, gorąco namawiam również przyjezdnych :))


6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika świetna- i praca wspaniała ;) Powodzenia w wyzwaniach. Ps. ja też spóźniłam się do PWC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co zrobić, muszę zainwestować w zegarek albo chociaż kalendarz ;)

      Usuń
  4. Urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń