piątek, 6 czerwca 2014

Dziecięca#2

Zawsze jedną z moich ulubionych bajek był Kubuś Puchatek, oczywiście w wersji animowanej,a nie tej komputerowej (którą jakiś czas temu widziałam przypadkiem w TV...). Gdy przeczytałam o wyzwaniu studio75 Witajcie w naszej bajce od razu  wiedziałam jaka bajka będzie moim motywem przewodnim. Kartka utrzymana w tonacji błękitu/ mięty kolory pastelowe, chłopięce, jedynie grafika w bardziej nasyconych kolorach. Oto karteczka







kartkę posyłam na 3 wyzwania:
studio75
witajcie w naszej bajce- moja bajka "Kubuś Puchatek"
+minimum 1 produkt, użyłam
http://studio75.pl/pl/431-rozalia-w-ogrodzie-01-.html (na chorągiewki i wiatraczek)
oraz
http://studio75.pl/pl/427-przy-kominku-04-papier-do-scrapbookingu-.html (tag)

blogsklep-ewa.pl
Wyzwanie #26 - Dmuchawce, latawce, wiatraczki
u mnie są dmuchawce na grafice oraz wiatraczki na tagu
oraz
Projekt Wagi Ciężkiej
Wyzwanie Anniko - farba 
u mnie miętoa farba na bazie kartkowej oraz chlapania na papierze stanowiącym tło

Pozdrawiam, miłego dnia życzę i dziękuję za komentarze


9 komentarzy:

  1. i słoiczek miodu do kompletu i jest git! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś Puchatek jest uroczy, nie dziwię się, że to właśnie z jego postacią chciałaś wykonać pracę! Miło nam, że dołączyłaś do wyzwania na blogu Studio75, pozdrawiam, Karmeleiro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam to mój bajkowy faworyt ;P

      Usuń
  3. Idealny obrazek na ukazanie dzieciecej radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo i radośnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak miało być właśnie kolorowo, dziękuję :)

      Usuń
  5. cała przyjemność po mojej stronie, dziękuję za odwiedziny i miłe słowo:)

    OdpowiedzUsuń