czwartek, 12 czerwca 2014

Dla Taty#73

Mam nadzieję, że wszyscy pamiętają o Dniu Taty, który jest 23.06 czyli za 11dni... Na pewno ;)!. Przygotowując tę karteczkę miałam nieco inny zamysł, ale plany planami, a życie życiem... Kartka kojarzy mi się jednoznacznie z tatą, ale nie tylko również z pozostałymi panami z mojej rodziny (i nietylko...) którzy BAAAAARDZO lubią (nie wiedzieć czemu) wędkować. O tak! Faceci całymi godzinami mogliby siedzieć i wędkować, nic nie mówić i wędkować, milczeć i??? TAK! WĘDKOWAĆ. Nawet jak nic nie złapią mają frajdę. Ja bym wpadła w szał ;P. Z moim ADHD ;p hahah nie nadaję się do tego, więc robię kartki ;P np o wędkowaniu... Oto kartka






kartki posyłam na wyzwania
 673 MĘSKA RZECZ
http://scrapcafepl.blogspot.ie/2014/06/673-nowe-wyzwanie-czerwcowe-oraz-wyniki.html 
oraz
męska praca
życzę wszystkim miłego dnia
dziękuję za komentarze :)

2 komentarze:

  1. świetna jest :) tyle się na niej dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna męska karteczka :)
    U mnie też zwykle wychodzi ostatecznie cos innego niż mialam w planach zrobić ;)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń