niedziela, 29 czerwca 2014

[#88]

Witajcie :)  na dziś kartka ogrodowa, mocno kwiatowa... Wygląda tak
Kartka powstała na pięknym tym papierze z Magicznej Kartki tym w pracy umieściłam pięknego "rajskiego" ptaka  tego






 Kartkę posyłam na następujące wyzwania
zakryte odkryte- na kartce umieszczone są skrzydełka- widać je dopiero na przedostatnim zdjęciu, a tak są schowane pod pięknym papierem z MK...
magiczne ogrody
skrzydła- ptak, motyle i skrzydła widoczne na przedostatnim zdjęciu, a ukryte pod papierem z MK
w tajemniczym ogrodzie
oraz
madebyjanet
zegary, zegareczki


pozdrawiam
dziękuję za każde pozostawione u mnie słowo i dziękuję za Wasz czas :)

13 komentarzy:

  1. Piękna ukwiecona karteczka :) Powodzenia w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dzięki, wyzwania to dla mnie okazja żeby się sprawdzić :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mega kwiecista, piekna. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym by mój ogródek był tak kolorowy jak Twoja kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej dziękuję, bardzo miły komentarz :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten brzeżek bardzo mnie intryguje- ciekawa praca : )

    OdpowiedzUsuń
  8. te pokolorowane brzegi to dzięki tuszom- pomarańczowy i żółty :) (delikatne muśnięcia), dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczna karteczka :) Dziękujemy za udział w wezwaniu 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie ukwiecona !! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie vintagowo :))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :))

    OdpowiedzUsuń