piątek, 12 kwietnia 2019

Kartka w ciemnych kolorach

Hej

trudno nie zauważyć, że ostatnio wycinane elementy występują w niemal każdej mojej pracy. 


Podobnie jak przy mojej poprzedniej inspiracji dla ArtBrawurki,
 którą możecie zobaczyć tutaj klik
W obu projektach użyłam klimatycznej kolekcji, lecz tym razem kartka jest kwadratowa
 i ma nieco więcej kwiatów, oczywiście wycinanych z arkusza ...
Pozostałe elementy, takie jak słoiczek czy aparat także pochodzą z tego samego zestawu, natomiast jako tła użyłam "pochlapanego" papieru. 
Aby nie było zbyt ciemno, dla kontrastu wkomponowałam jasny pasek ...
Całość choć utrzymana w ciemnych kolorach wydaje mi się bardzo radosna, a co Wy sądzicie?
Dziękuję za uwagę, miłego dnia życzę Magda



pozdrawiam
cmok :)

3 komentarze:

  1. Cudowna kartka, Madziu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo i pięknie się dzieje na tej karteczce. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń