sobota, 27 stycznia 2018

Witaj naświecie maluszku

Hej 
Dzień dobry w sobotę :)
Dziś kartka z okazji narodzin chłopca
 


Dziś chciałam Wam zaprezentować moją pracę z produktem miesiąca w scrapkowo.pl,
jak już dziewczyny pisały w styczniu szczególną uwagę w scrapkowo.pl zwracamy na zawieszki.
To bardzo fajny dodatek, niezwykle charakterystyczny może być główną ozdobą naszej pracy.
Na sklepowych półkach znajdziecie od słodkich misiaczków czy uroczych smoczków (dziewczęce, chłopięce) przeznaczonych do dziecięcych prac.
Są także różnego rodzaju serducha 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - idealne do romantycznych prac: ślubnych, rocznicowych, walentynkowych.
Moją uwagę zwrócił również różnego rodzaju skrzydła oraz przeurocze sztućce które staną się ozdobą niejednego przepiśnika :D.
W ofercie zawieszek znajdziecie także zegary oraz klimatyczne sówki klik tu lub tu.
Zawieszki to także różnego rodzaju rowery klik  i klik.
Do prac z motywem podróżny np do wakacyjnego albumu możemy użyć wieży Eiffla
Natomiast do dziecięcych prac stanowiących pamiątkę chrztu świętego mamy do wyboru różnego rodzaju aniołki.
Oczywiście to tylko część produktów w dziale zawieszek znajdziecie jeszcze inne takie jak drzewa, gwiazdki, agrafki i całą masę kluczy :D.
Mam nadzieję, że przybliżyłam choć trochę ofertę działu zawieszki ;), a teraz czas na moją pracę :).
Ja wykonałam kartkę gratulacyjną z okazji narodzin chłopca,
do wykonania której użyłam grafiki z bocianem, która znajduje się na arkuszu papieru scrapwoego od
Craft & You Design, papier dwustronny  NewBabyBorn04,
natomiast zawieszka, którą postanowiłam użyć to słodki misiaczek ;).





 
 Miłego dnia :)
Pozdrawiam :**
Magda

5 komentarzy:

  1. Słodziutki bocian:) Całość urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczo wyszła Ci ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, pomysłowa i radosna karteczka. Cudne te warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaczek jest kropką nad i w tej ślicznej kartce :-)

    OdpowiedzUsuń