niedziela, 9 października 2016

Tekturka zodiak

Dziś w ramach inspiracji na blogu PAPELII 
wraz z Elizaart prezentujemy w dwóch odsłonach tekturkę zoodiak.

Moja propozycja ciut mediowo ;) trochę inaczej


pudełeczko pomalowałam czarnym gesso,
 tekturki pomalowałam distressami, mgiełkami 
+ splash, mikrokulki




Jeżeli używacie w swoich pracach prodktów PAPELII zapraszam do zabawy 
(z nagrodami :D )


Zajrzyjcie do papelii zobaczyć co stworzyła Elizaart z tekturką znaku zodiaku :)
pozdrawiam Magda

10 komentarzy:

  1. Czarne niebo, a na nim "gwiazdy". Widzę i moją 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to sobie skojarzyłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Skojarzenia bardzo dobre :) bardzo fajna praca, szczególnie, że czarny lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się skojarzyła czerwień ze znakami ziemi a niebieski ze znakami wodnymi ;-) Ale znaki do końca mi nie pasują do moich skojrzeń ;-) Fantastyczne mediowe elementy ,gaza i mikrokulki-całkowicie mnie zauroczyły w tej pracy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początkowo też tak chciałam, ale potem podzieliłam rok na 2 częsci i w jednej się zagalopowałam ;p ;)

      dzięki dziewczyny za komentarze :)

      Usuń
  5. ALeż czad. Strasznie fajny pomysł, a i samo wykonanie rewelacyjne. Praca bardzo oryginalna, nigdy jeszcze czegoś takiego, a nawet podobnego nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja zodiaku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie-kosmicznie! Idealnie odzwierciedliłaś zodiak i to, że to przecież gwiazdozbiory - sama bym chciała takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna praca i świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń