niedziela, 12 kwietnia 2015

232 LO#2

Hej
Wciągnęło mnie w te scrapy ;p...
Kolorowo, może nawet za dużo kolorów, ale czy oprawa dziecięcego zdjęcia może być monochromatyczna(...)?
Sama się teraz sobie dziwie, że tak długo się wzbraniałam przed tą formą...
 

materiały: papier MK, wycinanki ze S&ME, papier z galerii papierupapieru na proporczyki to różnego rodzaju ścinki,  farba akrylowa, maska, mgiełka turkusowa, sznurek, guziki, koraliki,

 pracę posyłam na wyzwanie
inspiracja wierszykiem i wybrałam z niego:
  guziki w przeróżnych kolorach, proporczyki w rozmaitych wzorach, balon
 http://scrapgangsterki.blogspot.ie/2015/04/wyzwanie-90-inspiracja-wierszykiem.html
http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2015/04/wyzwanie-optymistyczne.html


 pozdrawiam i ściskam Was mocno, proszę o uwagi nt lo

6 komentarzy:

  1. Jakie uwagi?! Zresztą ja tu też dopiero raczkuję, więc sie nie znam:) Prosto, czysto, przejrzyście i radośnie, ot i wszystko na temat. Fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są świetne. ;) I super, że wciągnęłaś się w scrapy, sama pamiętam jak nie mogłam się przekonać a teraz nie ma tygodnia żebym jakiegoś nie zrobiła, więc uważaj - to uzależnia! ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scrap, bardzo mi sie podoba właśnie przez to, że taki kolorowy ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń