poniedziałek, 27 września 2021

Be with who makes you smile

 Hej

Jesień to taka dziwna pora, niby wszyscy się cieszą, bo kolorowa i długie wieczory...
Ja się nie cieszę, zdecydowanie jestem lato team ;), fajnie byłoby spędzać cały rok w ciepełku,
na razie jest jak i jest i mam co mamy ;). Czyli piękną jesienną inspirację.

 

 

Na karteczce dałam bardzo optymistyczny napis,
którego niestety nie widać na fotce, ale ja Wam tu napiszę, co tam na nim jest
"Bądź z tym kto sprawia, że się uśmiechasz"
i ja się zdecydowanie od tym podpisuję ;)

Szczegóły znajdziecie w ArtBrawurce



miłego dnia :)
Magda

2 komentarze:

  1. Piękna, ciepła jesienna inspiracja :) Ja też zdecydowanie jestem fanką lata i ciepełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i pełna ciepła kartka, Madziu. Ja też jestem z teamu lato+ciepło+słońce.
    Niestety, czasami you can't be with who makes you smile...
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń